فروشگاه اینترنتی رختخواب

فروشگاه اینترنتی رخت خواب با پشتیبانی تجربه مدیران صنعت و جمع آوری بهترین محصولات از برندهای برتر ایران از سال 1395 در جهت دسترسی مصرف کنندگان به اطلاعات مناسب جهت انتخاب مناسب و دسترسی به بهترین قیمت ها آغاز به کار نمود.

فروشگاه اینترنتی رختخواب

فروشگاه اینترنتی رخت خواب با پشتیبانی تجربه مدیران صنعت و جمع آوری بهترین محصولات از برندهای برتر ایران از سال 1395 در جهت دسترسی مصرف کنندگان به اطلاعات مناسب جهت انتخاب مناسب و دسترسی به بهترین قیمت ها آغاز به کار نمود.

معرفی تشک مدیکال میترا

معرفی تشک مدیکال میترا

تشک میترا یک نوع تشک تمام طبی با اسکلت اسفنجی فشرده یا ریباند دارد که آن را با نام مدیکال به بازار عرضه کرده است.این تشک طبی دارای 5 سال تضمین کیفیت به همراه بیمه نامه شرکت بیمه ایران و ارتفاع 20 سانتی متری می‌باشد. این تشک از نوع تشک درجه سفتی بالایی است و برای کسانی که دیسک کمر داشته و یا تشک سفت میپسندند مناسب است.

ویژگی‌های تشک مدیکال میترا

  • اسکلت اسفنجی با تراکم بالا
  • مناسب دیسک کمر و مشکلات عضلانی
  • 5 سال گارانتی و بیمه شرکت بیمه ایران
  • 20 سانتیمتر ارتفاع
  • درجه سفتی بالا
  • پارچه ژاکارد نقش دوزی شده

بررسی فنی تشک میترا مدیکال

تشک مدیکال همانطور که از نامش پیداست از سری تشک های طبی است که درجه سفتی بالایی دارند. ساختار این تشک‌ها بسیار ساده است و ویژگی اصلی آن مناسب بودن آن برای کسانی است که دیسک کمر یا مشکلات عضلانی و استخوانی دارند. همچنین به دلیل اسکلت اسفنجی فشرده، تشک مدیکال برای کسانی که تشک سفت میپسندند مناسب است و محدودیتی برای وزن استفاده کنندگان ندارد.کسانی که در معرض آسیب‌های استخوانی دارند می‌توانند از این تشک برای پیشگری از مبتلا شدن به بیماری‌های استخوانی و عضلانی می‌تواند بسیار موثر باشد. اما به هرحال باید توجه داشت که باید در خصوص استفاده بیماران از تشک‌ها با پزشکان آنها حتما مشورت کرد.


ساختار لایه‌های تشک مدیکال

  • پارچه ژاکارد
  • الیاف ضد حساسیت
  • اسفنج
  • ترموباند
  • اسفنج فشرده

لیست قیمت و مشخصات فنی تشک ام بی ام خوشخواب

تشک خوشخواب میکرو بیوریتمیک مموری


تشک خوشخواب میکرو بیوریتمیک مموری

تشک خوشخواب میکرو بیوریتمیک مموری (Micro Biorytmic Memory) یا همان تشک خوشخواب ام بی ام (M.B.M) جدیترین تشک برند خوشخواب است که یک هیولای تمام عیار در تشک های بازار ایران است.

این تشک در نمایشگاه هافکس تهران در سال 1396 (2017) رو نمایی شد. تشک ام بی ام از آخرین تکنولوژی های تولید تشک در ایران بهره می‌برد. پارچه رویه این تشک همانند تشک بیوریتمیک سوپر خاصیت بیوریتمیک دارد. بیوریتمیک ویژگی پارچه این تشک است. ویژگی بیوریتمیک با استفاده از سنگ های معدنی طبیعی در بافت لایه های پارچه با ایجاد انرژی خاص خود موجب بالا بردن کیفیت خواب می شود.


ویژگی های بیوریتمیک:

  • تقویت کانال های ارتباطی داخلی بدن در حین خواب موجب شادابی شما می‌شود
  • میزان استرس شما را در هنگام خواب کاهش می‌دهد
  • به شما برای داشتن احساسی بهتر، کمک می‌نماید.
  • به شما کمک می‌کند تا پر انرژی و سرحال از خواب بیدار شوید.
  • با بهبود کانال‌های ارتباطی داخلی بدن به تمرکز و تعادل شما کمک می‌کند.
  • شرایط عمومی و تعادل فیزیکی بدن را بهبود می‌دهد.

تشک خوشخواب ام بی ام تشک ساخت ایران که تقریبا تمامی مشخصات لازم برای خواب راحت رو برای مصرف کنندگان این تشک فراهم می‌کند. داشتن فنر میکرو فوم هوشمند طبی فنر پاکتی و لایه های اسفنجی قدرتمند باعث شده با داشتن ارتفاع 37 سانت در رده قوی ترین تشک های بازار قرار بگیرد. این تشک برای افرادی که وزن بالا دارند در رده بهترین پیشنهاد ها قرار می گیرد.

ارتفاع 37 سانتیمتر نسبت به متوسط تشک های بازار بلند تر است و لازم است قبل از خرید از مناسب بودن آن برای سرویس خواب خود اطمینان حاصل کنید


Bedsale.ir

بهترین برندها | بهترین قیمت ها | بهترین سرویس


0910-201-4753

021-2842-3448


مشخصات تشک ام بی ام :

  • اسکلت فنر منفصل (Pocket Spring)
  • اسکلت فنری میکرو (Micro pocket)
  • لایه فوم هوشمند (Memory Foam)
  • 37 سانتیمتر ارتفاع
  • گارانتی 99 ماه
  • پارچه گردباف بیوریتمیک کشور ترکیه
  • مناسب برای افراد با وزن بالا (تا 150 کیلوگرم)

اگردوست دارید تشک طبی با سطح نرم رو تجربه کنید ام بی ام رو به شما پیشنهاد میکنیم


لیست قیمت تشک ام بی ام


نحوه آزمون خاصیت بیوریتمیک

یکی از ساده ترین روش های که تاثیرات مثبت استفاده از تشک Biorytmic را در خصوص بهبود کانال‌های ارتباطی داخلی بدن تائید می‌نماید، تست تعادل فیزیکی است. آزمون تعادل فیزیکی یکبار پیش از استفاده از این محصول انجام می‌گردد و سپس همان آزمون بر روی فرد انجام خواهد شد که می بایست 15 دقیقه با این محصول در تماس باشند و سپس همان آزمایش دوباره تکرار می گردد تا تفاوت قابل لمس باشد.

بالش موجدار مموری فوم

بالش موجدار بزرگ

بالش گرین رست موجدار بزرگ

بالش مموری فوم موجدار گرین رست

بالش مموری فوم موجدار همانند محصول همرده‌اش، بالش مموری فوم موجدار بزرگ از جنس اسفنج هوشمند یا مموری فوم است که به دلیل ویژگی خاص مموری فوم و شکل قالب آن، شکل پستی و بلندی های گردن و سر را به خود می‌گیرد و در زمان خواب، بالش مموری فوم موجدار برای جایی که باید گردن بروی آن تکیه کند قوس پیدا کرده و سپس در قسمتی که باید سر تکیه کند بلند می شود و دوباره به سمت عقب و در لبه قسمت بالایی سر قوس پیدا می کند. این خاصیت باعث همراستا شدن گردن و ستون فقرات شده که باعث التیام اعصاب شده و جریان خود در مغز را بهبود می‌بخشد که مهمترین مزیت آن پیشگیری از آرتروز گردن است و برای کسانی که مبتلا به آن شده اند بهبود مستمر خواهد بود. مدل موجدار برای خانم‌ها و نوجوان بیشتر توصیه می‌شود.

ویژگی‌های بالش موجدار گرین رست

  • مموری فوم با دانسیته بالا
  • ابعاد 48*31*10 سانتیمتر
  • وزن خالص 0.8 کیلوگرم
  • 5 سال گارانتی
  • مناسب برای خانم‌ها و نوجوانان
  • پارچه گردبافت نخی

تصویر بالش طبی موجدار

قیمت بالش موجدار

قیمت فروش بالش مموری فوم موجدار بزرگ مبلغ 149 هزار تومان است که در صورت سفارش همراه با تشک شامل تخفیف‌های ویژه فروش نیز خواهد شد.

بررسی فنی بالش گرین رست مدل موجدار

بالش مموری فوم موجدار ساخت مجموعه تولیدی گرین رست است که با جدیدترین خطوط تولید فوم هوشمند یا مموری فوم شروع به تولید محصولاتی با کیفیت جهانی کرده اند. بالش موجدار بزرگ که با کد GR-124 روی بسته بندی آن شناخته می شود، یک بالش به شکل مواج است که دو بلندی دارد که با هم یکسان نیستند. این نوع بالش ارگونومیک به حفظ حالت مناسب ستون فقرات در هنگام خواب کمک می‌کند. ارتفاع بالش در دو سر آن یکسان نیست. سمت بلندتر مناسب برای خوابیدن به پهلو و سمت کوتاه‌تر مناسب برای خوابیدن به پشت می‌باشد.(برای عرض شانه های مختلف). با تست های انجام شده بروی استفاده کنندگان مختلف و براساس ارگونومی بدن، این بالش برای خانم‌ها و نوجوانان مناسب است. ویژگی این بالش قرار دادن سر و گردن در یک راستا است. بالش مموری فوم موجدار برای جایی که باید گردن بروی آن تکیه کند قوس پیدا کرده و سپس در قسمتی که باید سر تکیه کند بلند می شود و دوباره به سمت عقب و در لبه قسمت بالایی سر قوس پیدا می کند. هسته داخلی این بالش از مموری فوم با دانسیته بالا بوده و شکل قالب آن به شکل موجدار است. کیفیت این فوم که با نهایت دقت تولید می شود بالا بوده که موجب تضمین کیفیت 5 ساله این محصول توسط تولید کننده آن شده است. روکش بالش موجدار بزرگ از پارچه‌‌ی لطیف و باکیفیت گربافت نخی است که امکان جریان هوا را به بهترین شکل در سطح بالش ایجاد می‌کند که در تماس با سر و صورت، ایجاد حساسیت نمی‌کند و تنفس پوست و در نهایت کاهش تعریق می‌شود. علاوه بر این رویه این بالش دارای زیپ است که امکان شست وشو و همچنین تعویض رویه بالش را فراهم می کند.

تشک های فنر منفصل خوشخواب

تشک های فنر منفصل خوشخواب

تشک خوشخواب اولین تولید کننده و خوشنام ترین برند تشک در ایران است که همه تشک های تخت را با نام خوشخواب می شناسند. تشک خوشخواب به صورت تخصصی تشک تولید می کند و کارخانه آن در قزوین واقع شده است. این مجتمع تولیدی به جز تولید تشک به تولید سایز اقلام مرتبط نیز می پردازد.

مدل های تشک های خوشخواب شامل:

  • تشک طبی اسفنجی
  • تشک های فنر منفصل
  • تشک های فنر متصل


تشک های فنر منفصل خوشخواب

تشک خوشخواب در حال حاضر 6 مدل تشک با اسکلت فنر منفصل به بازار عرضه می کند:

  1. تشک ام بی ام
  2. تشک های کلاس مموری
  3. تشک سوپر استار
  4. تشک سوپر کلاس هارد
  5. تشک سوپر کلاس سافت
  6. تشک طبی پاکتی

در حال حاضر تشک بیوریتمیک سوپر به بازار عرضه نمی شود به همین دلیل در لیست فوق تشک بیوریتمیک را ننوشتیم.

ما به معرفی هر یک از مدل های فوق که پر فروش ترین هستند می پردازیم یعنی تشک های سوپر کلاس هارد و سافت


خرید اینترنتی تشک رویا در مرجان خواب به راحتی انجام می شود و کافیست شما خرید خود را انجام دهید تا در سریع ترین زمان ممکن و قیمت های خوب محصول مورد نظرتان را در منزل تحویل بگیرید.
 
Marjankhab.ir
 
021-28424994
 


تشک ام بی ام خوشخواب

اگر به دنبال تشکی خاص و منحصر به فرد هستید ما به شما تشک خوشخواب ام بی ام را معرفی می‌کنیم زیرا این تشک همانگونه  از نامش پیدا است تلفیقی از میکرو پاکت اسپرینگ، بیوریتمیک و مموری فوم است که هر کدام با ویژگی منحصر به فرد خود خوابی راحت را برای شما به ارمغان آورده و در طول روز احساس خستگی کمتری خواهید داشت.
فنرهای پاکتی (منفصل) تشک ام بی ام خوشخواب تضمین کننده ایجاد حالت پخش وزن بدن در سطح روی تشک میباشد. لرزش‌های غیر منتظره فنرهای معمولی در این تشک دیگر وجود ندارد. از تکان خوردن‌های غیر ارادی جلوگیری میشود به دلیل جدا کار کردن هر فنر شکل بدن را به خود میگیرد و حالت استاندارد محافظت از ستون فقرات را ایجاد میکند. کیفیت فنرهای منفصل تشک بیوریتمیک مموری مترس بالاست و سعی شده است از آخرین تکنولوژی تولید استفاده شود تا ماندگاری تشک بالا رود و از گود افتادن تشک در سالهای استفاده جلوگیری شود.
پارچه بیوریتمیک
پارچه بیوریتمیک انرژی زا با لایه‌های مختلف عالی بکار رفته در این تشک‌ها که حاصل ترکیب از سنگ‌های معدنی و با سیگنال‌های ارسالی به بدن تعادل شما را به حالت اولیه بازگردانده تا بطور کامل خستگی را از بین ببرد.

تشک های کلاس مموری

تشک های کلاس مموری خوشخواب یک تشک فنر منفصل است. شرکت تشک خوشخواب تشکی را طراحی کرده که ویژگی منحصر بفرد آن دارای بودن لایه های مموری فوم یا اسفنج هوشمند است که در دو طرف تشک می باشد (پشت و روی تشک دارای لایه مموری فوم است یعنی دوسطح تشک یکسان است) تا نرمی و لطافت خاصی به تشک ببخشد شرکت خوشخواب این تشک را با نام “های کلاس مموری” به بازار عرضه کرده است.
یکی از مزیت‌های این تشک می‌توان به حفظ حالت ارگونومی بدن اشاره کرد. پارچه استفاده شده در تشک‌ های کلاس مموری گردبافت بوده که از جنس آن 100% نخی بوده و از گردش هوای بالایی در سطح تشک برخورداراست. تشک های کلاس مموری خوشخواب با داشتن مموری فوم هوشمند در لایه های تشک خوابی سرشار از آرامش را به ارمغان می‌آورد.این تشک تمام ارتوپدیک بوده و محافظ ستون فقرات در هنگام خواب است. این تشک از درجه میزان سفتی نرمال است یعنی نسبت به تشک های بازار در درجه میانی سفتی قرار دارد. این تشک به دلیل داشتن اسکلت فنرهای پاکتی (Pocket Spring) و مموری فوم راحتی بی نظیری را برای هر وزن و سنی خواهد داشت.


تشک سوپراستار خوشخواب

تشک سوپراستار یکی از جدیدترین تشک های ساخته شده توسط شرکت خوشخواب است که در طراحی آن 2 سازه فنری وجود دارد که اسکلت آن فنر منفصل یا فنرهای پاکتی بوده و یک لایه فنر میکرو در سطح رویی آن بکار رفته است. در ساختار این تشک علاوه بر فنر پاکتی از یک لایه فنر میکرو (فنرهای ریز) در سطح روی تشک استفاده شده علاوه بر ایجاد سطحی نرم روی تشک باعث شکل گیری بهتر بدن روی تشک می شود. هنگام استفاده از تشک سوپر استار خوشخواب سروگردن و ستون فقرات در یک راستا قرار گرفته و فشار کمتری به اندام بدن وارد شده و از دردهای عضلانی و گرفتگی ماهیچه ها و آرتروز پیشگیری می کند.  ارتفاع تشک سوپر استار 30 سانتیمتر است که در حد مطلوبی است که باعث می شود تا لبه های تشک زیاد از تخت بالا نرود پارچه سوپراستار به صورت گرد بافت یا بافت حلقوی است که جنس آن 100% نخ بوده و لطافت خوبی دارد.  این تشک به شکلی طراحی شده که برای اکثریت افراد با سن و وزن متفاوت مناسب است اگر تشکی با کیفیت و سطحی نرم و قابل انعطاف می پسندید سوپر استار گزینه خوبی است.

تشک های فنر منفصل خوشخواب

تشک های فنر منفصل خوشخواب

تشک خوشخواب اولین تولید کننده و خوشنام ترین برند تشک در ایران است که همه تشک های تخت را با نام خوشخواب می شناسند. تشک خوشخواب به صورت تخصصی تشک تولید می کند و کارخانه آن در قزوین واقع شده است. این مجتمع تولیدی به جز تولید تشک به تولید سایز اقلام مرتبط نیز می پردازد.

مدل های تشک های خوشخواب شامل:

  • تشک طبی اسفنجی
  • تشک های فنر منفصل
  • تشک های فنر متصل


تشک های فنر منفصل خوشخواب

تشک خوشخواب در حال حاضر 6 مدل تشک با اسکلت فنر منفصل به بازار عرضه می کند:

  1. تشک ام بی ام
  2. تشک های کلاس مموری
  3. تشک سوپر استار
  4. تشک سوپر کلاس هارد
  5. تشک سوپر کلاس سافت
  6. تشک طبی پاکتی

در حال حاضر تشک بیوریتمیک سوپر به بازار عرضه نمی شود به همین دلیل در لیست فوق تشک بیوریتمیک را ننوشتیم.

ما به معرفی هر یک از مدل های فوق که پر فروش ترین هستند می پردازیم یعنی تشک های سوپر کلاس هارد و سافت


خرید اینترنتی تشک رویا در مرجان خواب به راحتی انجام می شود و کافیست شما خرید خود را انجام دهید تا در سریع ترین زمان ممکن و قیمت های خوب محصول مورد نظرتان را در منزل تحویل بگیرید.
 
Marjankhab.ir
 
021-28424994

 تشک خوشخواب مدل ام بی ام

اگر به دنبال تشکی خاص و منحصر به فرد هستید ما به شما تشک خوشخواب ام بی ام را معرفی می‌کنیم زیرا این تشک همانگونه  از نامش پیدا است تلفیقی از میکرو پاکت اسپرینگ، بیوریتمیک و مموری فوم است که هر کدام با ویژگی منحصر به فرد خود خوابی راحت را برای شما به ارمغان آورده و در طول روز احساس خستگی کمتری خواهید داشت.

فنرهای منفصل

فنرهای پاکتی (منفصل) تشک ام بی ام خوشخواب تضمین کننده ایجاد حالت پخش وزن بدن در سطح روی تشک میباشد. لرزش‌های غیر منتظره فنرهای معمولی در این تشک دیگر وجود ندارد. از تکان خوردن‌های غیر ارادی جلوگیری میشود به دلیل جدا کار کردن هر فنر شکل بدن را به خود میگیرد و حالت استاندارد محافظت از ستون فقرات را ایجاد میکند. کیفیت فنرهای منفصل تشک بیوریتمیک مموری مترس بالاست و سعی شده است از آخرین تکنولوژی تولید استفاده شود تا ماندگاری تشک بالا رود و از گود افتادن تشک در سالهای استفاده جلوگیری شود.

پارچه بیوریتمیک

پارچه بیوریتمیک انرژی زا با لایه‌های مختلف عالی بکار رفته در این تشک‌ها که حاصل ترکیب از سنگ‌های معدنی و با سیگنال‌های ارسالی به بدن تعادل شما را به حالت اولیه بازگردانده تا بطور کامل خستگی را از بین ببرد.

تشک‌های مموری فوم

تشک ام بی ام خوشخواب دارای مموری فوم در دوسمت تشک میباشد. ممور فوم نوعی اسفنج حافظه دار است که حالت میگیرد. مموری فوم در صنعت هوا فضا، تولید کفش و بالش استفاده میشود.  به دلیل حالت کشسانی این نوع اسفنج از فشار معکوس وزن به بدن جلوگیری میشود. دیگر صبحها با درد در ناحیه کمر بیدار نخواهید شد بلکه با حس آرامش و سرشار از انرژی روز خود را شروع خواهید کرد. رفع خستگی و ریلکس نمودن عضلات از مزیت‌های مموری است.

تشک ام بی ام خوشخواب



تشک های کلاس مموری

تشک های کلاس مموری تشکی با اسکلت فنر منفصل است. خوشخواب تشکی را طراحی کرده که ویژگی  آن دارای بودن لایه های مموری فوم یا اسفنج هوشمند است که در دو طرف تشک می باشد (پشت و روی تشک دارای لایه مموری فوم است یعنی دوسطح تشک یکسان است) تا نرمی و لطافت خاصی به تشک ببخشد شرکت خوشخواب این تشک را با نام “های کلاس مموری” به بازار عرضه کرده است.
از مزیت‌های این تشک می‌توان به حفظ حالت ارگونومی بدن اشاره کرد. پارچه استفاده شده در تشک‌ های کلاس مموری گردبافت بوده که از جنس آن 100% نخی بوده و از گردش هوای بالایی در سطح تشک برخورداراست. تشک های کلاس مموری خوشخواب با داشتن مموری فوم هوشمند در لایه های تشک خوابی سرشار از آرامش را به ارمغان می‌آورد.این تشک تمام ارتوپدیک بوده و محافظ ستون فقرات در هنگام خواب است. این تشک از درجه میزان سفتی نرمال است یعنی نسبت به تشک های بازار در درجه میانی سفتی قرار دارد. این تشک به دلیل داشتن اسکلت فنرهای پاکتی (Pocket Spring) و مموری فوم راحتی بی نظیری را برای هر وزن و سنی خواهد داشت.


تشک سوپر استار خوشخواب