فروشگاه اینترنتی رختخواب

فروشگاه اینترنتی رخت خواب با پشتیبانی تجربه مدیران صنعت و جمع آوری بهترین محصولات از برندهای برتر ایران از سال 1395 در جهت دسترسی مصرف کنندگان به اطلاعات مناسب جهت انتخاب مناسب و دسترسی به بهترین قیمت ها آغاز به کار نمود.

فروشگاه اینترنتی رختخواب

فروشگاه اینترنتی رخت خواب با پشتیبانی تجربه مدیران صنعت و جمع آوری بهترین محصولات از برندهای برتر ایران از سال 1395 در جهت دسترسی مصرف کنندگان به اطلاعات مناسب جهت انتخاب مناسب و دسترسی به بهترین قیمت ها آغاز به کار نمود.

چرا هتل ها رانر تختخواب ریما را انتخاب کنید؟

انتخاب طرح و رنگ برای رانر و کوسن در اتاق هتل می تواند به عنوان یک کار تخصصی دکوراسیون در نظر گرفته شود یا خیلی ساده به انتخاب مدیر هتل یا سرپرست خانه داری باشد. در هر صورت دقت در انتخاب رنگ و طرح پارچه و مدل دوخت و جزئیات دقیق می تواند تاثیر مثبتی در جلوه تخت و اتاق هتل به خصوص در نگاه اول داشته باشد.


انتخاب رنگ و طرح رانر می بایستی حداقل با در نظر گرفتن موارد زیر باشد:

  1. رنگ و طرح موکت یا کفپوش
  2. رنگ و طرح دکور اتاق هتل
  3. رنگ و طرح پرده اتاق هتل
  4. رنگ و طرح و مدل تاج تخت یا سرتخت (Headboard)
  5. رنگ و طرح و مدل مبلمان مورد استفاده
  6. رنگ، طرح و مدل دیوار اتاق/ اتاق ها


hoteltextile.ir

منسوجات هتلی تخصص ماست

منسوجات هتلی پارس

جهت مشاوره خرید با ما تماس بگیرید

0912-253-1384


لازم نیست تمام رانر یک رنگ و طرح داشته باشند. می توان بر اساس نوع اتاق هتل یا فرمت طبقات و … از رنگ ها و طرح های مختلف استفاده کرد.

ریما دارای یک تختخواب با کیفیت تجاری واقعی است که با دقت توسط ماشینکاران متخصص ایرانی ما از سال 1394 ساخته شده است تا طول عمر را ارائه دهد و همیشه روی هر تخت خوابی کاملاً ارائه شود تا مهمانان شما را تحت تأثیر قرار دهد. هتل هوم جدیدترین گزینه‌های بافت، طرح و رنگ پارچه را ارائه می‌دهد تا با تمام ویژگی‌ها و پروژه‌ها بدون توجه به دکوراسیون اتاق، مکان یا بودجه مناسب باشد.



The Bed Runner (گاهی اوقات به عنوان پرتاب تخت یا روسری تخت شناخته می شود) نه تنها یک رنگ و سبک اضافی را به اتاق محل اقامت ارائه می دهد و ظاهر "تمام سفید" را از بین می برد. انتهای تخت از چمدان، مهمانان با کفش هایی که بالای تخت خوابیده اند و غیره.

همه تختخواب‌های ریما به سفارش مشتریان ما از بهترین پارچه‌های بافته شده تولید می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که می‌توانند در مقابل شستشوی منظم و استفاده مداوم در یک محیط اقامتی مقاومت کنند و در عین حال عملکرد و ارائه عالی داشته باشند. بر خلاف بسیاری از تختخواب‌های خرده‌فروشی/خانگی فروخته شده به این صنعت، که اغلب فقط به قیمتی ساخته می‌شوند و فقط برای مدت زمان بسیار کوتاهی در یک محیط تجاری دوام می‌آورند، تختخواب‌های هتل هوم برای اطمینان از اینکه نیازی به تعویض دائمی ندارند، طول عمر بالایی دارند. ، که می تواند در دراز مدت به یک تمرین بسیار پرهزینه و غیر ضروری تبدیل شود.

رانر تخت هتل ریما با افتخار در ایران با بالاترین استانداردها برای ارائه و عملکرد عالی تولید می شوند. با تولید پارچه‌ها و رانرتخت  هتل تختخواب خود در استرالیا، می‌توانیم انواع مختلفی از سبک‌ها را با چرخش سریع‌تر به مشتریان خود ارائه دهیم و می‌توانیم دونده‌های تختخواب خود را متناسب با نیازهای خاص مشتری خود، که شامل توسعه اندازه‌ها و سبک‌های خاص برای پروژه‌ها است، طراحی کنیم. . هتل هوم همچنین می‌تواند طرح‌های انحصاری را برای پروژه‌های بزرگ‌تر به مشتریان خود ارائه دهد.

محبوب ترین سبک های Bed Runner ما عبارتند از Vogue Bed Runner، Mirage Bed Runner و Luxury Bed Runner. با این حال، ما مجموعه بزرگی از دونده‌های تخت را ارائه می‌دهیم که شامل دونده‌های تختخواب‌دار یورویی و دونده تختخواب لوکس مودنا و شال تختخواب ما می‌شود.

خرید رانر تخت هتلی

رانرهای هتل منسوجات هتلی پارس با عالی ترین استانداردها برای ارائه و عملکرد فوق العاده تولید می شوند. با تولید انواع پارچه‌ها و رانر تختخواب خود، می‌توانیم انواع مختلفی از سبک‌ها را با هر نوع سفارشی سازی به مشتریان خود ارائه دهیم و می‌توانیم رانرهای تختخواب خود را متناسب با نیازهای خاص مشتری خود، که شامل اندازه‌ها و سبک‌های خاص برای پروژه‌ها است، طراحی کنیم. منسوجات هتلی پارس همچنین می‌تواند طرح‌های انحصاری را برای پروژه‌های بزرگ‌تر به مشتریان خود ارائه دهد.

برای اقامتگاه های کوچک مثل بوتیک هتل ها و مراکز اقامتی شرکت ها و … نیز رانرهای تخت را ارائه میکنیم و برای افراد و طراحان / صاحبان سبک املاک و غیره، ما اغلب مجموعه ای از گزینه های موجود در انبار قبلی و نمونه اولیه  را در هر زمان در دسترس داریم که می توان آنها را خریداری کرد. در صورت موجود بودن به مقدار کم برای اطلاعات بیشتر در مورد موجودی رانر تخت هتلی با ما تماس بگیرید.

برای دریافت پیشنهاد قیمت رانر تخت مناسب با ملک یا پروژه خود، می توانید وب سایت ما مراجعه کنید و به سادگی سبک، طرح پارچه و رنگ ترجیحی، اندازه و تعداد تخت مورد نظر خود را انتخاب کنید. از آنجا می‌توانیم پیشنهاد خود را برای محصول نهایی منسوجات هتلی پارس که به هر نقطه از میهن عزیزمان ارسال کنیم.


برای املاک کوچکتر، اقامتگاه های بوتیک (از جمله تختخواب و صبحانه و Air bnb) و برای افراد و طراحان / صاحبان سبک املاک و غیره، ما اغلب مجموعه ای از گزینه های موجود در انبار قبلی و نمونه اولیه Bed Runner را در هر زمان در دسترس داریم که می توان آنها را خریداری کرد. در صورت موجود بودن به مقدار کم برای اطلاعات بیشتر در مورد این دوندگان تختخواب موجود، لطفاً با تیم خدمات مشتری ریما به شماره 09122531384 تماس بگیرید.