فروشگاه اینترنتی رختخواب

فروشگاه اینترنتی رخت خواب با پشتیبانی تجربه مدیران صنعت و جمع آوری بهترین محصولات از برندهای برتر ایران از سال 1395 در جهت دسترسی مصرف کنندگان به اطلاعات مناسب جهت انتخاب مناسب و دسترسی به بهترین قیمت ها آغاز به کار نمود.

فروشگاه اینترنتی رختخواب

فروشگاه اینترنتی رخت خواب با پشتیبانی تجربه مدیران صنعت و جمع آوری بهترین محصولات از برندهای برتر ایران از سال 1395 در جهت دسترسی مصرف کنندگان به اطلاعات مناسب جهت انتخاب مناسب و دسترسی به بهترین قیمت ها آغاز به کار نمود.

معرفی حراج تشک

معرفی حراج تشک

حراج تشک در ابتدا یک وبلاگ ساده بود که در زمینه اطلاعات در مورد تشک ها محتوی تولید می کرد. از تابستان 1395 حراج تشک کار خود را با بررسی پرفروشترین تشک بازار یعنی تشک رویا آغاز کرد.

برای اولین بار عکس لایه های برش خورده تشک های رویا گرفته و منتشر شد. این عکس ها همچنان که در سایت هستند اگرچه با دوربین پیشرفته گرفته شد اما بسیار ساده مورد استفاده قرار گرفت.


Bedsale.ir

بهترین برندها | بهترین قیمت ها | بهترین سرویس

0910-201-4753

021-2842-3448


بعد از تولید محتوی محصولات رویا، اطلاعات محصولات تشک ویستر، خوشخواب، و دیگر تشک ها به ترتیب اضافه شدند. که تا امروز نیز همچنین به دلیل تقاضا مخاطبان مشاوره نیز در مورد خرید تشک داده می شود.

در چند وقت اخیر تقاضا برای خرید نیز پاسخ داده می شود و شما می توانید سفارشات خود را به ما بسپارید تا تا در سریعترین زمان مطابق با نیاز شما با بهترین قیمت تشک تخت مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

مشاوره رایگان در حراج تشک!

ما در حراج تشک بیشتر از هر چیزی به نیاز مخاطب توجه میکنیم. عرضه و پیشنهاد کالاهایی با اصالت، شناخته شده و با بالاترین ارزش خرید (قیمت به کیفیت) ما هیچگاه بر اساس منافع محصولی را به شما توصیه نمی کنیم. محصولاتی که به اسم خارجی عرضه می شوند. محصولات بی نام و نشان یا محصولاتی که کیفیت مناسبی ندارند.

سالها تلاش کردیم که بهترین تامین کنندگان و محصولات را شناسایی کرده و برای شما در مورد آنها اطلاع رسانی کنیم. تا کنون توانسته ایم به تعداد زیادی از هموطنان چه از طریق تماس تلفنی، پیامک، چت در داخل سایت، پیام رسان ها، رسانه های اجتماعی، نظرات و دیدگاه ها در داخل وب سایت به سوالات و چالش هاشون پاسخ بدهیم. امیدواریم بتوانیم همچنان به وظیفه خودمان عمل کنیم.

هر اطلاعاتی در مورد تشک ها را از ما بخواهید!

همچنان خوشحال میشویم اگر اطلاعاتی لازم دارید با ما از طریق کانالهای ارتباطی در تماس باشید. هر چیزی نیاز دارید در مورد تشک و کالای خواب بدونید را میتوانید از ما بپرسید. امیدواریم بتوانیم پاسخ مناسبی به شما بدهیم، اگر هم اطلاعاتی نداشته باشیم تلاش میکنیم از طریق راه های کنکاش و جستجو برای شما اطلاعات لازم را کسب و در اختیارتان بگذاریم.

همینطور به دلیل دانش مشتریان و نظرات آنها توانسته ایم بهترین اطلاعات را برای انتخاب یک تشک مناسب در اختیار مخاطبان خود قرار دهیم. نظرات و مشورت ها و دیدگاه های شما به ما در کمک به دوستان و مخاطبان جدید ما در ارائه مشاوره بهتر و ارائه خدمات و سرویس های به روز و بهتر کمک می کند. امیدواریم این پل ارتباطی میان شما و ما پایدار بماند.

تشک رویا اولترا 4 | پرفروش ترین تشک رویا


تشک اولترا ۴ یک تشک رده بالا از تشک رویا است که اسکلت فنر منفصل یا فنر پاکتی دارد. این تشک خوب و خوش قیمت از نظر میزان سفتی، در رده میانه قرار دارد و تا وزن‌های 100 کیلوگرم در دراز مدت عملکرد خوبی دارد. در زیر پارچه گردبافت سفید رنگ که با الیاف ضد حساسیت نقش دوزی شده است لایه‌های اسفنج قرار دارد که بروی اسکلت فنری منفصل آن قرار گرفته‌اند. دیواره این تشک با اسفنح‌های با تراکم بالا تقویت شده‌اند که از افت لبه‌های تشک در دراز مدت جلوگیری می‌کنند. 6 سال تضمین کیفیت نشانه عملکرد خوب این تشک است که در تست‌های فنی نمره بالایی دارد. از مهرماه سال 96 شرکت رویا بروی تشک های خود محافظ تشک نیز قرار داده که داخل بسته بندی پلاستیکی آن است. ارتفاع این تشک نیز در اندازه گیری ما حدود 24 تا 25 سانتیمتر بود که باتوجه تخت های موجود تقریبا همه سرویس خواب‌ها با آن متناسب هستند.یک مسئله فنی که در حوزه تشک های فنر منفصل مطرح می شود این است که داشتن لایه های اسفنج زیاد مانع از کار کرد جداگانه فنرهای منفصل می شود. زیرا لایه های روی هم پیوسته اسفنج مانند صفحه عمل کرده و نمی گذارد فنرها به تنهایی عمل کنند. در اینصورت می توان گفت که تشک رویا اولترا 4 شاید از اولترا 3 هم برتر باشد!!!اما در نهایت این مصرف کننده است که تعیین می کند چه میزان سفتی و یا نرمی از تشک خود می خواهد.




ساختار لایه‌های تشک اولترا 4

  • پارچه گردبافت نقش دوزی شده
  • الیاف ضد حساسیت و آلرژی
  • ترموباند
  • اسفنج رول
  • اسفنج با تراکم بالا
  • اسکلت فنری منفصل