فروشگاه اینترنتی رختخواب

فروشگاه اینترنتی رخت خواب با پشتیبانی تجربه مدیران صنعت و جمع آوری بهترین محصولات از برندهای برتر ایران از سال 1395 در جهت دسترسی مصرف کنندگان به اطلاعات مناسب جهت انتخاب مناسب و دسترسی به بهترین قیمت ها آغاز به کار نمود.

فروشگاه اینترنتی رختخواب

فروشگاه اینترنتی رخت خواب با پشتیبانی تجربه مدیران صنعت و جمع آوری بهترین محصولات از برندهای برتر ایران از سال 1395 در جهت دسترسی مصرف کنندگان به اطلاعات مناسب جهت انتخاب مناسب و دسترسی به بهترین قیمت ها آغاز به کار نمود.

چرا تخت‌های هتل اینقدر راحت هستند؟

تخت های هتل به دلیل راحتی فوق العاده از شهرت فوق العاده ای برخوردار هستند. بیایید با آن روبرو شویم: کسانی که وقتی به تعطیلات می روند یا حتی زمانی که فقط به خاطر کار در سفر هستند، مشتاق نیستند در یک اتاق بخوابند. چیزی در مورد تشک‌ها وجود دارد که تخت‌ها را راحت‌تر می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد یک شب با طراوت بخوابند. این پست به این موضوع می‌پردازد که چرا تخت‌های هتل بسیار راحت هستند و هتل‌ها چه کاری انجام می‌دهند تا مطمئن شوند مهمانانشان هنگام اقامت در هتل راحت بخوابند و شب خوبی را سپری کنند.


با لبخند میزبانی کن

رنوس

سریعترین |  تخصصی‌ترین |  منعطف‌ترین

تامین کننده تجهیزات و ملزومات هتل در ایران

021-65012031

0912-9533543


تشک مهم ترین قسمت تخت است و هتل‌ها برای تجهیز تخت های خود بر روی تشک‌های مرغوب سرمایه گذاری زیادی خواهند کرد. به همین دلیل است که تخت‌های هتل راحت‌تر از تخت‌های استاندارد هستند، اما چندین تخت دیگر نیز وجود دارد. در زیر برخی از اصلی ترین آنها آورده شده است:

خمیر دندان هتلی

برای بسیاری از مسافران ممکن است پیش بیاید که در زمان سفر به همراه بردن وسایل بهداشتی شخصی را فراموش کنند. به همین دلیل امروزه در بسیاری از هتل‌ها و مراکز اقامتی مجهز و همچنین بیمارستان‌ها،  محصولات و لوازم بهداشتی تحت عنوان محصولات و تجهیزات هتلی مانند مسواک هتلی و خمیردندان هتلی و ... در اختیار مسافرین قرار می‌گیرد.

خمیردندان برای کمک به تمیز کردن باکتری‌ها از دندان‌هایمان است اما باید این نکته را در نظر داشت که ساییدگی بیش از حد خمیر دندان نیز می‌تواند منجر به از دست رفتن ساختار دندان و آسیب جدی به مینای دندان شود. به طور کلی خمیردندان ماده‌ای ژله ای است که مواد ساینده و ضد میکروبی به آن افزوده می‌شود.

قبل از انتخاب یک خمیر دندان باید راجع به ویژگی‌های خمیردندان استاندارد مطالعه کنید. مهمترین ماده ای که در خمیردندان هتلی وجود دارد که خاصیت ضد پلاک میکروبی دارد، ماده تری کلوزان است این ماده با از بین بردن باکتری های مضر در سطح دندان و لثه، از پوسیدگی جلوگیری و بوی دهان را کاهش می‌دهد.

خمیردندان هتلی حاوی ترکیباتی با پایداری یک روزه است و در قدرت پاک کنندگی بی رقیب است. خمیردندان هتلی غالبا در حجم ۱۰ گرمی تولید و بسته بندی می‌شود. تیوپ‌های استفاده شده برای خمیردندان هتلی باید از نوع ای بی ال آلومینیومی و با ماندگاری بالا باشد. در مواد اولیه این محصول از فلوراید جهت پیشگری از پوسیدگی دندان‌ها استفاده شده است. همچنین خمیردندان‌های هتلی دارای دو عمل مهم هستند که عبارتند از:

  1. عمل تمیز کنندگی: که باعث حالت تمیزی دندان از پلاک میکربی و خوشبو شدن دهان می‌شوند.

  2. اثر درمانی: که با داشتن ترکیبات خاصی نظیر فلوراید موجب افزایش مقاومت مینای دندان‌ها می‌شوند.

هتل ها راحتی را مطالعه می‌کنند

هتل‌ها تجربه خواب را بسیار مطالعه می‌کنند تا بتوانند راحتی را برای مهمانان تا حد ممکن بهبود بخشند. اگر یک مهمان تجربه بدی در هتل خود داشته باشد، واقعاً می‌تواند به کسب و کار آسیب برساند، به خصوص اگر نظر منفی از مهمان باشد و مهمان دیگر برنگردد.

 

 

هتل‌ها بازخوردها را جمع‌آوری می‌کنند و تشک‌های آزمایشی را جمع‌آوری می‌کنند و متوجه می‌شوند که چه چیزی موثر عمل می‌کند و چه چیزی مفید نیست، و آنچه را که از تحقیقات آموخته‌اند برای راحت‌تر کردن تخت خواب‌ها و اقامت کلی مهمانان به کار می‌برند.


حوله هتلی
معمولا بسیاری از افراد پس از طی مسیرهای طولانی در مسافرت‌ها و اقامت گزیدن در هتل‌ها در اولین فرصت جهت استحمام اقدام می‌نمایند. یکی از مهترین لوازم بهداشتی حوله‌ها می‌باشند. حوله‌‌ هتلی یکی از محصولات هتلی بهداشتی می‌باشد. استفاده از حوله هتلی برای خشک نمودن و آب گیری سر و بدن می‌باشد که مهم‌ترین موضوع دراین رابطه جنس حوله است. حوله‌های هتلی یکی از پر مصرف‌ترین محصولات در زمینه حوله می‌باشد. حوله هتلی بیشتر در رنگ سفید تولید می‌شود. مقدار تراکم و جنس نخ استفاده شده در این حوله‌ها از مرغوب‌ترین آن‌ها استفاده شده است. برای اینکه مسافران راضی و خشنود از اقامت در یک هتل باشند باید وسایل بهداشتی که در هتل استفاده می‌شود، از بهترین وسایل باشد تا مسافران اقامتی به‌یاد ماندنی را تجربه نمایند. از مزایای حوله هتلی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

    جنس الیاف به کار رفته در حوله‌های هتلی باید سازگار با پوست بدن باشد و هیچ گونه حساسیت و آلرژی ایجاد نکند.
    حوله هتلی از قدرت جذب و آبگیری بسیاری برخوردار است و همچنین ضد بو می‌باشد.
    قابلیت شستشو و استفاده چند باره از این محصول یک ویژگی مورد توجه برای مصرف کنندگان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.