فروشگاه اینترنتی رختخواب

فروشگاه اینترنتی رخت خواب با پشتیبانی تجربه مدیران صنعت و جمع آوری بهترین محصولات از برندهای برتر ایران از سال 1395 در جهت دسترسی مصرف کنندگان به اطلاعات مناسب جهت انتخاب مناسب و دسترسی به بهترین قیمت ها آغاز به کار نمود.

فروشگاه اینترنتی رختخواب

فروشگاه اینترنتی رخت خواب با پشتیبانی تجربه مدیران صنعت و جمع آوری بهترین محصولات از برندهای برتر ایران از سال 1395 در جهت دسترسی مصرف کنندگان به اطلاعات مناسب جهت انتخاب مناسب و دسترسی به بهترین قیمت ها آغاز به کار نمود.

خواب بد در سفر روی پوست شما تاثیر می گذارد

در این مطلب بررسی میکنیم که چگونه یک خواب بد، بر روی پوست شما تاثیر می گذارد

به طور متوسط هر فرد 18 روز در سال خواب خود را از دست می‌دهد – و اوضاع بدتر می‌شود. جستجوی آنلاین برای “چگونگی تنظیم برنامه خواب من” در بالاترین نقطه در 17 سال گذشته است و در بهار 2021 با 5000٪ رشد روبرو می‌شود. اما خستگی تنها مشکل نیست. تحقیقات نشان می‌دهد که فقط یک خواب بد:

  • باعث می شود از سلامت و جذابیت کمتری برخوردار شوید
  • مغز شما را به همان روشی که رانندگی در حالت مستی انجام می‌دهد ، آسیب می‌زند
  • دیگران را از معاشرت با شما منصرف می‌کند

از لکه‌های کوتاه مدت گرفته تا مشکلات طولانی مدت مانند چین و چروک، از دست دادن یک یا دو ساعت خواب می‌تواند ظاهر شما را تغییر دهد.

تاثیر خواب بر پوست مردان

آکنه

آکنه بر اثر خواب بد

بر اساس مطالعه اخیر، شدت آکنه و کیفیت خواب با یکدیگر ارتباط دارند. کمبود خواب منجر به افزایش سطح کورتیزول و تولید روغن در پوست شما می‌شود. این منافذ و فولیکول‌ها را مسدود می‌کند، که دلیل اصلی ایجاد آکنه و لکه‌ها است.

حلقه‌های تیره

تیرگی دور چشم براثر بی خوابی

یکی از علائم گویایی که نشان می‌دهد خواب کافی نداشته‌اید، حلقه‌های سیاه است که می‌تواند فقط پس از یک شب پرتاب و چرخش اتفاق بیفتد. حلقه‌های تیره ژنتیکی هستند، اما وقتی خواب کافی ندارید، به دلیل افزایش سطح کورتیزول، که باعث افزایش اندازه رگ‌های خونی می‌شود، بسیار بیشتر دیده می‌شوند.

کیسه‌های چشم

پف زیر چشم

کیسه‌های زیر چشم مسئله دیگری است که می‌توانید بعد از یک شب خواب کم ببینید. در حالی که کیسه‌های چشم به دلیل افزایش سن ایجاد می‌شوند، اما وقتی احساس خستگی می‌کنید، تشدید می‌شوند. این به این دلیل است که جریان خون کاهش می‌یابد و مایعات بیشتری توسط پوست حفظ می‌شود و باعث تورم می‌شود.

پوست خشک و لب‌های ترک خورده

خشکی پوست و لب

بر اساس تحقیقاتی که شرکت کنندگان چهار ساعت از خواب معمول خود را از دست دادند، هیدراتاسیون پوست پس از فقط یک شب کمبود خواب به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد.

کم آبی بدن به دلیل کمبود خواب می‌تواند بر سطح pH پوست شما تاثیر بگذارد. هرچه خواب کمتری داشته باشید، سطح PH شما کاهش می‌یابد، این بدان معناست که پوست شما نمی‌تواند رطوبت مورد نیاز را تولید کرده و در نتیجه باعث خشکی پوست و ناهمواری شود.

در بیشتر اوقات، وقتی می‌خوابید، عرق می‌کنید. این در واقع کمک به آبرسانی و متعادل سازی مجدد پوست شما‌، به عنوان یک مرطوب کننده طبیعی کار می‌کند. اگر استراحت خوبی نداشته باشید، پوست شما خشک و خشک به نظر می‌رسد. ممکن است لب‌های شما نیز ترک خورده باشد.

پوستی کم رنگ و آرام

یک شب خواب ضعیف، می‌تواند روی عدم تعادل در پوست شما ایجاد کند و در مدت زمان کوتاهی به آن حالت رنگ پریده در بیاورد و رنگ پوست شما به دلیل یک لایه نازک کلاژن تحت عنوان لایه قربانی (sacrificial) تحت تاثیر قرار می‌گیرد. این لایه در اثر استرس، قرار گرفتن در معرض آفتاب و الکل تجزیه می‌شود.

خواب به دوباره پر کردن لایه کمک می‌کند و به پوست شما درخشش طبیعی، کشش بیشتر و ساختار بهتر می‌بخشد.


ملحفه هتلی

ما میتوانیم برای هتل و اقامتگاه شما انواع ملحفه را با بهترین قیمت از بهترین پارچه‌ها تامین کنیم. همیشه ملحفه هتلی را در سایزهای استاندارد در انبار موجود داریم و خیلی سریع می‌توانیم به شما تحویل دهیم. اگر هرگونه سفارشی سازی لازم باشد اعم مدل دوخت، سایز، رنگ و مدل پارچه و …. برای شما سفارشی سازی می‌کنیم. ما تولید کننده نیستیم! شرکت بازرگانی هستیم ولی می‌توانیم بدون دغدغه اقلام مورد نیاز شما را تامین کنیم. کنترل کیفیت و خدمات آن را به ما بسپارید، لبخند بزنید و با آسودگی از مهمانان خودتان پذیرایی کنید.


گروه تجهیزات هتلی رنوس واحد فروش تجهیزات و ملزومات هتلی شرکت گسترش بازار فرزان (سهامی خاص) است. تولد این گروه از سال ۱۳۹۸ با سبد محصولات کالای خواب آغاز شد. فصلی نو در برنامه ریزی و تامین مراکز اقامتی و هتلی ایران با هدف کاهش دغدغه مدیران و دست اندر کاران هتل ها و مراکز اقامتی، جهت افزایش تمرکز روی بهبود سطح خدمات به مهمانان و رشد و گسترش صنعت گردشگری در ایران.

لحاف لایت هتلی

یکی از اقلام مهم در خواب راحت، داشتن روانداز مناسب است. دیگر مانند گذشته از پتو برای روانداز در هتل ها استفاده نمی‌شود و به جای پتو از لحاف لایت هتلی برای تخت خواب هتل استفاده می‌شود. لحاف لایت دارای یک لایه الیاف ضد حساسیت است که در یک غلاف پارچه ای قرار گرفته است. چهار طرف این لحاف دارای بند است که به قلاب کاور لحاف بسته شده و مانع از حرکت لحاف در کاور لحاف می‌شود.