فروشگاه اینترنتی رختخواب

فروشگاه اینترنتی رخت خواب با پشتیبانی تجربه مدیران صنعت و جمع آوری بهترین محصولات از برندهای برتر ایران از سال 1395 در جهت دسترسی مصرف کنندگان به اطلاعات مناسب جهت انتخاب مناسب و دسترسی به بهترین قیمت ها آغاز به کار نمود.

فروشگاه اینترنتی رختخواب

فروشگاه اینترنتی رخت خواب با پشتیبانی تجربه مدیران صنعت و جمع آوری بهترین محصولات از برندهای برتر ایران از سال 1395 در جهت دسترسی مصرف کنندگان به اطلاعات مناسب جهت انتخاب مناسب و دسترسی به بهترین قیمت ها آغاز به کار نمود.

تشک سوپر کلاس سافت

اگر با مسئله خاصی روبرو نیستید و یک تشک راحت و استاندارد می خواهید که سال ها بدون دغدغه باشید تشک سوپر کلاس سافت خوشخواب یکی از انتخاب‌های روتین شما می‌تواند باشد.محبوب ترین تشک خوشخواب بدون شک سری سوپر کلاس است. تشکی با اسکلت بی نظیر فنری منفصل، یک ارتفاع مناسب 25 سانتیمتری و قیمت خوب نسبت به کیفیت. به خصوص تشک سوپر کلاس سافت خوشخواب یکی از باکیفیت ترین تشک های تولید شده توسط شرکت خوشخواب مدل سوپرکلاس می باشد. در تشک خوشخواب مدل سوپرکلاس سافت یک لایه اسفنج بر روی اسکلت فنر پاکتی قرارگرفته که حالت سفتی متوسطی یا به اصطلاح حالت مدیوم دارد که برای بیشتر کسانی که آن را خریده اند حس خوشایندی دارد.


Bedsale.ir

بهترین برندها | بهترین قیمت ها | بهترین سرویس

0910-201-4753

0912-972-5343

021-2842-3448


تشک سوپر کلاس سافت تنها یک تفاوت با سوپر کلاس هارد خوشخواب دارد که به جای لایه فشرده از اسفنج با تراکم بالا استفاده شده که نسبت به مدل هارد کمی نرمی و ملایمت بیشتری دارد اما کماکان یک تشک با درجه سفتی بسیار مطلوبی است. در تشک سوپر کلاس سافت از قاب اسفنجی برای تقویت دیواره تشک استفاده شده است تا لبه ی مستحکم و مقاومی داشته باشد تا احیانا در استفاده از لبه ی تشک افت چشمگیری نداشته باشد. پارچه رویه این تشک از جنس سوزنی بوده که از جنس نخ هستند که با الیاف ضد حساسیت و با قابلیت ارتجاعی بالا نقش دوزی شده اند. رنگ و طرح پارچه های تشک سوپر کلاس سافت در دوره های مختلف تغییر می کند و مانند تصاویر نخواهد بود. البته این نکته مهمی نیست زیرا همیشه روی تشک از محافظ تشک و همینطور ملحفه استفاده می شود.


تشک سافت سوپر کلاس سافت خوشخواب






  • اسکلت فنر منفصل (پاکتی)
  • تشک دوطرفه (دو طرف یکسان)
  • میزان سفتی متوسط
  • پارچه ژاکارد
  • الیاف ضد حساسیت با خاصیت ارتجاعی
  • ارتفاع 25 سانتیمتر
  • تضمین کیفیت 5 سال
  • پارچه سوزنی نقشدوزی شده
  • الیاف ضد حساسیت
  • لایه ترموباند
  • ترموفلت / موکت
  • اسفنج پلی یورتان
  • اسکلت فنر منفصل تقویت دیواره اسفنجی



اندازه گیری تخت برای انتخاب تشک مناسب:

شما برای اندازه گیری تخت، اگر تشک در داخل فرو می‌رود، کافیست لبه‌های داخلی طول و عرض تخت را اندازه گیری نمایید. در صورتی که تشک روی تخت قرار می‌گیرد (مثل تخت باکس)، لبه‌های بیرونی آن باید اندازه گیری شود.

نکته: حتما به کفی تخت توجه کنید. هم از لحاظ ظاهری، هم ارتفاع آن. کفی تخت‌ها که به صورت نرده ای هستند باعث خرابی تشک در طولانی مدت می‌شوند. بهتر است از کفی‌هایی که سطح کاملا صافی دارند و تمام سطح تشک را پوشش می‌دهند استفاده نمایید. همینطور در صورتی که تشک با ارتفاع بلند می‌خواهید بخرید در صورتی که به مدل تخت شما نمی‌آید، از کفی تخت کوتاه تری استفاده کنید.

 

اندازه گیری ابعاد تشک

 

اندازه گیری ارتفاع تشک:

اولین چیزی که باید بدانیم این است که ارتفاع تشک ربطی به کیفیت ندارد و هرچه تشکی با ارتفاع بیشتری باشد لوکس به حساب نمی‌آید اما اگر ارتفاع بیشتر تشک هنگام نشست و برخاست برای ما راحتی به همراه داشته باشد یا اینکه مدل تخت و سرویس خواب ما لازم است تشک بلند داشته باشد، تشک با ارتفاع بلند گزینه خوبی است.

محدوده ارتفاع تشک‌ها بین 15 الی 40 سانتیمتر است که تمام برندها در این محدوده‌ها تشک خود را طراحی می‌کنند. تشک‌هایی که فنر داشته باشند حداقل 18 یا 19 سانتیمتر ارتفاع دارند. محدوده بسیار رایج ارتفاع تشک ها حدود 25 سانتیمتر است که با غالب تخت و سرویس خواب‌ها هم جور می‌شود.

نکته: حتما توجه باشید که ارتفاع تشک به تاج یا سر تخت (بالا و پایین تخت) جور باشد.اگر تشک شما از تاج بالای شما بالا برود، سر تخت شما زیبایی خود را از دست می‌دهد.

نکته: برای تشک‌های بالای 30 سانتیمتر ارتفاع، بالا رفتن وزن و همینطور پیدا نکردن ست ملحفه مناسب آن را در نظر داشته باشید.

نکته: برای خرید تشک برای تخت کودک و نوجوان، تشک آنها باید کمتر از 20 سانتیمتر ارتفاع داشته باشند.

در این نوشته سعی کردیم براساس تجربه خود، موارد و نکات لازم برای اندازه گیری و خرید تشک با سایز مناسب را با شما به اشتراک بگذاریم. خوشحال میشیم اگر نکته‌ای هست که به شما کمک کرده که انتخاب بهتری داشته باشین با ما و خوانندگان این مطلب در قسمت نظرات به اشتراک بگذارین. از دیدن پیام‌های شما خوشحال میشیم. همینطور اگر سوالی داشته باشین هم در قسمت نظرات میتونین مطرح کنین، ما در اسرع وقت به اونها پاسخ میدیم.