فروشگاه اینترنتی رختخواب

فروشگاه اینترنتی رخت خواب با پشتیبانی تجربه مدیران صنعت و جمع آوری بهترین محصولات از برندهای برتر ایران از سال 1395 در جهت دسترسی مصرف کنندگان به اطلاعات مناسب جهت انتخاب مناسب و دسترسی به بهترین قیمت ها آغاز به کار نمود.

فروشگاه اینترنتی رختخواب

فروشگاه اینترنتی رخت خواب با پشتیبانی تجربه مدیران صنعت و جمع آوری بهترین محصولات از برندهای برتر ایران از سال 1395 در جهت دسترسی مصرف کنندگان به اطلاعات مناسب جهت انتخاب مناسب و دسترسی به بهترین قیمت ها آغاز به کار نمود.

چرا خواب خوب برای سلامت روان مهم است؟

  • خواب خوب بدان معنی است که ما دوباره شارژ شده ایم و آماده مقابله برای زندگی و دنیا که ممکن است سر به سر ما بگذارد، هستیم.
  • خواب خوب به تقویت سلامتی و سلامتی عمومی ما کمک می‌کند.
  • علاوه بر اینها، خواب خوب کیفیت زندگی کلی ما را بهبود می‌بخشد.

کمبود خواب یا خواب بی کیفیت می‌تواند به طور قابل توجهی بر سلامت روان و کیفیت زندگی ما تأثیر بگذارد. با این حال، خبر خوب این است که ما در آن اغلب توانایی ایجاد تغییرات مثبت در این بخش را داریم.

 

خانمی در حال ریلکس کردن برای یک خواب خوب




Bedsale.ir

بهترین برندها | بهترین قیمت ها | بهترین سرویس

0910-201-4753

0912-972-5343

021-2842-3448



راهکارهای ایجاد خواب خوب


مراقبت از خود را تمرین کنید

با شروع بازگشت به حالت عادی، مواردی مانند رفت و آمد روزانه به محل کار یا گذران وقت برای معاشرت می‌توانند ایجاد احساس فرسایش و خستگی کنند. اطمینان حاصل کنید که هر روز وقت خود را برای استراحت و شارژ اختصاص می‌دهید.


ریلکس کنید

کتاب بخوانید، دوش بگیرید یا موسیقی آرامبخش گوش دهید. تمرینات آرامش بخش، مراقبه یا هوشیاری برای کمک به مغز در تمرکز مجدد و حفظ آرامش بسیار مفید است.

کودکان از فعالیت‌های هماهنگی چشم و دست مانند رنگ آمیزی و اره مویی بهره مند می‌شوند – بعضی از بزرگسالان نیز این روش درمانی را می‌یابند! آنچه برای شما مفید است پیدا کنید و آن را در برنامه زمان خواب قرار دهید.


لیست کارهای فردا را تهیه کنید

با تهیه لیستی از مواردی که روز بعد باید حل شوند، با نگرانی‌ها یا بار سنگین کار مقابله کنید.


مصرف کافئین را کاهش دهید

مخصوصاً عصرها. به جای آن یک نوشیدنی شیری گرم یا چای گیاهی بنوشید. برای کودکان، شکلات داغ را با شیر گرم عوض کنید.


تشک رویا

شرکت تشک رویا یکی از بزرگترین و قدیمی ترین تولید کننده های تشک در ایران می باشد که قیمت تشک های شرکت رویا به دلیل تولید مواد اولیه تشک ها در خود شرکت رویا مناسب و مطلوب نسبت به کیفیت تشک های تولیدی شرکت رویا نسبت به سایر شرکت های موجود در بازار محسوب میشوند. لیست قیمت تشک رویا را در لحظه در سایت قیمت تشک مشاهده نمایید.

تشک های شرکت رویا در سه دسته ی بونل ، اولترا و مدیکال می باشند.

تشک های فنر متصل بونل 

سری تشک های فنر متصل تولیدی شرکت رویا سری تشک های بونل نامگذاری شده است .  این تشک ها فنرهای متصل دارند و شما میتوانید با توجه به وزن خود مدل مناسب خود را انتخاب کنید . 

مزیت تشک های فنر متصل بونل رویا قیمت مناسب ، حالت گیری طبیعی بدن ، کیفیت بالا و دوام خوب و ضمانت کیفیت شرکت رویا می باشد که خرید این سری تشک ها میتواند برای شما تجربه ی خریدی خوب رقم بزند

سری تشک های فنر منفصل شرکت رویا سری تشک های اولترا نامگذاری شده است . این تشک ها فنر های جدا از هم دارند و شما میتوانید با توجه به شرایط خود تشک مناسب خود را خریداری کند.

مزیت تشک های فنر منفصل اولترا جدا بودن فنرها و عدم انتقال لرزش به قسمت های دیگر تشک ، کیفیت بالا ، دوام خوب ، ضمانت کیفیت شرکت رویا و حالت گیری خوب فنر ها و حفظ حالت طبیعی ستون فقرات بر روی تشک ها می باشد .

سری تشک های طبی و اسفنجی رویا سری تشک های مدیکال نامگذاری شده است  . این تشک ها بدون فنر های متصل و منفصل طراحی و ساخته میشوند که درجه سفتی بالایی دارند و برای افراد دچار دیسک کمر و سنگین وزن تشک هایی خوب و  انتخابی مناسب محسوب میشوند .